Tukipalvelu

Tukipalvelumme ensisijainen tehtävä on varmistaa SOLIDWORKS-ohjelmiston toimivuus ja ratkaista siihen liittyvät  ongelmat.

  1. Ota yhteyttä sähköpostitse: Paras tapa ottaa yhteyttä tukeemme on sähköpostitse. Lähetä meille viesti osoitteeseen tuki@aipworks.fi ja kerro meille ongelmastasi.
  2. Liitä mukaan kuva tai 3D-malli: Kun lähetät viestin, liitä mukaan kuva tai 3D-malli, jossa ongelma ilmenee. Tämä auttaa meitä ymmärtämään tilanteen paremmin ja tarjoamaan nopeamman ratkaisun.
  3. Kuvaile ongelma mahdollisimman tarkasti: Anna meille yksityiskohtaista tietoa ongelmasta, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen avun. Mitä tarkemmin kuvailet ongelman, sitä nopeammin voimme löytää ratkaisun.
  4. Vastauksen odottaminen: Kun olemme vastaanottaneet viestisi, työskentelemme välittömästi ratkaistaksemme ongelmasi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian arkisin kello 8-16 välisenä aikana ja tarjoamme tarvittavan avun.

 

Miksi AIPWorks:n 3D-Kavereista pidetään?

  • Saat nopeasti henkilökohtaisen yhteyden sertifioituun asiantuntijaan
  • Meillä on todella kattava osaaminen haastavistakin aiheista
  • Meillä ei ole jäykkää ja hidastavaa tikettijärjestelmää
  • Keskitymme asiakkaan ongelman nopeaan ja laadukkaaseen ratkaisuun
  • Varaamme mielellämme etäajan ongelmanratkaisuun. Se on yleensä nopein tapa. Emme veloita siitä lisää.
  • 3D-Kaveri haluaa auttaa teitä työskentelemään tehokkaasti

 

Meihin saat yhteyden helposti

  • sähköpostilla tuki@aipworks.fi
  • viereisellä lomakkeella
  • chat:ssa ruudun alaosassa
  • soittamalla 010 325 6160

Ota yhteyttä

SOLIDWORKS antaa virheilmoituksen

Sivulla käsitellään yleisimpiä virheilmoituksia, joita SOLIDWORKS-käyttäjät saattavat kohdata.

SOLIDWORKS-tukisivusto

Tukisivusto tarjoaa  laajan valikoiman monipuolisia tukipalveluita.

CustomTools -tukisivusto

Voitte ottaa suoraan yhteyttä CustomTools-tukipalveluun kaikissa CustomTools-asioissa. support@customtools.info

SolidWorks, näytönohjain, ajuri, windows, päivitys

Alla listattuna yleisimpiä kysymyksiä tukipalveluun liittyen:


SolidWorks Asennus

Tässä on ohje, kuinka SolidWorks ohjelma asennetaan työasemalle. Sisältää tiedot SolidWorks-tilin luomisesta, asennuspaketin lataamisesta sekä asentamisesta.

Lisenssin sarjanumeron vaihto

Tällä ohjeella saat vaihdettua lisenssin sarjanumeron ohjelmaan. Asennusohjelman kautta sarjanumero on helppo vaihtaa, sekä muiden sovellusten sarjanumeroita helppo lisätä.

SOLIDWORKS Rx logitiedot

Joskus ohjelman kanssa voi tulla eteen ongelma, jonka ratkaisemista helpottaa tarvittavien tietojen kerääminen ja lähettäminen tutkittavaksi. SolidWorks:ssa on diagnostiikkasovellus SolidWorks Rx, jolla tarvittavat tiedot kerätään, kuvataan ongelma tarvittaessa videolle ja pakataan yhteen ZIP-tiedostoon. Tässä ohje SolidWorks Rx -työkalun käyttöön.

3DExperience roolien käyttöönotto ja hallinta

Kuinka 3DExperienceen liitetyt lisenssit hyväksytään käyttöön, perustetaan ensimmäinen käyttäjä ja rooleja hallitaan?

Asennukseen ja päivitykseen valmistautuminen

Mitä kaikkea tulisi ottaa huomioon kun valmistaudutaan asentamaan tai päivittämään työasemia ja palvelimia? Katso tästä vinkit ja kysy meiltä lisää.

Opiskelijaversion asennus

Tätä kysytään meiltä usein. Vaihe vaiheelta kuvien kera ohjeet, kuinka SolidWorksin opiskelijaversio asennetaan.

Tietokone SolidWorks-käyttöön

Kuinka valita paras tietokone SolidWorks-käyttöön? Tässä esitämme vaatimuksia, joita SolidWorks ohjelman käyttö asettaa koneelle. Käsittelemme 3D-mallinnusta, simulointia sekä renderöintiä.

Xpress-tuotteiden aktivointi

Kaikkin SolidWorks-lisensseihin sisältyy kevyet Xpress-tason tuotteet: SimulationXpress, FloXpress, DriveWorksXpress, SustainabilityXpress sekä DFMXpress